Trump 2024: The Joe E forever and let the games begin.

Aug 2, 2013
12,352
6,829
mornin @Joe E

I see you lurking in my trump is a loser thread









yall remember when @Joe E and @HumansSuck were all super excited about how 'OBAMAGATE' was going to blow up and open any second and Donnie would,because of it,win in a landslide?

Kinda ancient history.................waaaayyyyyy before Hunter Bidens totally real laptop was the thing that was going to bring Biden crashing down and put him in jail..................

yall reckon losing the election by 6 million votes was part of the 4d chess game to draw Obama out into the open and expose him,thus .............um...................Georgia and ANTIFA and George Sorros........................and Dominion,dont forget Dominion..............and democrat mayors.............and ...........um................republican election commissions I reckon................

it all makes perfect sense,really

follow the dots and stuff.....................
Don't forget communists from Cuba and Venezuela fucking with that same software

 
Reactions: SwollenGoat

Haggis

CHB World Championship People's Champion
May 16, 2013
43,503
20,508
So, let's recap.

BUILD THE WALL! - nope, fail

LOCK HER UP! - nope, fail

DRAIN THE SWAMP! - :rofl

SO MUCH WINNING! - nope, one-term loser




Can even one of you MAGA people yet admit that you were gullible and you were suckered by a conman?

:hat
 

steviebruno

CHB NYC Delegate
Jun 5, 2013
17,574
7,767
New York City
So, let's recap.

BUILD THE WALL! - nope, fail

LOCK HER UP! - nope, fail

DRAIN THE SWAMP! - :rofl

SO MUCH WINNING! - nope, one-term loser




Can even one of you MAGA people yet admit that you were gullible and you were suckered by a conman?

:hat
MAKE AMERICA GREAT AGAIN - nope, country more divided than it has been since the Civil Rights Era.


Failed to accomplish almost every single thing he promised, then fukked us and sat by while hundreds of thousands of Americans died during a pandemic... yet still got 74 million people to vote for him, many of whom would rather die than accept that he lost the election.
 

Haggis

CHB World Championship People's Champion
May 16, 2013
43,503
20,508
MAKE AMERICA GREAT AGAIN - nope, country more divided than it has been since the Civil Rights Era.


Failed to accomplish almost every single thing he promised, then fukked us and sat by while hundreds of thousands of Americans died during a pandemic... yet still got 74 million people to vote for him, many of whom would rather die than accept that he lost the election.
Almost three weeks later, they're still crying their eyes out and screaming for American democracy to be killed off once and for all, and for one-party autocratic permanent minority rule to be imposed via coup. Absolutely fucking horrific.

And then you have the likes of Jack, Broxi and hazza, who watch this going on and then whine "but what about twitter?" and get shitty about people linking Trump news in the Trump thread. :patsch

:hat
 

SwollenGoat

Deicide
May 17, 2013
65,121
24,461
The House that Peterbilt


:rofl


so ,essentially ,all the 'evidence' they have,all the shit they wave about on TV.......................well,they are random affidavits they asked for...............from random trumpists......................who are already convinced there is a fixed election................the dumbest fuckers on the planet are filling out paperwork about the 'fraud' they saw....................

we live in a fucking circus run by complete clowns.....................

holy shit almighty

these people.......................holy shit....................how can we,as a nation,get ANYWHERE with this fuckin absolute intellectual and economic deadweight?
 
Last edited:
Reactions: steviebruno
Aug 2, 2013
12,352
6,829
I could be wrong but I think all of this election challenging by Trump and his team is one last mega trolling display. I think they figure they are done but want to go out with a trolling bang before it's all said and done on January 20th.